Palve­luse­teli

Palve­luse­te­lillä voidaan järjestää Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen järjes­tä­mis­vas­tuulle kuuluvia sosi­aali- ja terveys­pal­ve­luja. Palve­luse­te­li­pal­ve­luja tuot­tavat Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen hyväk­symät yksi­tyiset palveluntuottajat.

Palve­luse­telin voi saada käyt­töön sellai­sissa Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen palve­luissa, joissa se on otettu yhdeksi järjes­tä­misen tavaksi. Palve­luse­telin saaminen edel­lyttää palve­lu­tar­peen arviointia Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen ammat­ti­laisen taholta. Asiakas/potilas ei voi vaatia palve­luse­teliä ja hänellä on myös oikeus kiel­täytyä palvelusetelistä. 

Palve­luse­telin arvon määrittää Etelä-Karjalan hyvin­voin­tialue ja arvo vaih­telee palve­luse­te­leit­täin. Palve­luse­teli on käytössä Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lu­eella seuraa­vissa palveluissa.

Palve­lun­tuot­ta­jien yhteys­tiedot löytyvät Palse.fi- portaali- sivulta.

Yrityksen omaval­vonta ja asiakaspalaute

Kaikilla palve­luse­te­liy­ri­tyk­sillä on omaval­von­ta­suun­ni­telma, jossa kerro­taan, miten yritys turvaa palve­lu­jensa laadun ja turval­li­suuden. Omaval­von­ta­suun­ni­telma kannattaa pyytää yrityk­seltä luet­ta­vaksi, ennen kuin tekee sopi­muksen yrityksen kanssa.

Anna palaute palve­luse­te­liy­ri­tyksen palve­lusta ensi­si­jai­sesti palve­lun­tuot­ta­jalle. Voit myös olla potilas ‑ja/tai sosi­aa­lia­sia­mie­heen tai kulut­ta­ja­neu­von­taan yhtey­dessä olles­sasi palve­luun tyytymätön. 

Voit antaa palau­tetta myös Etelä-karjalan hyvin­voin­tia­lu­eelle saamas­tasi palve­luse­te­li­pal­ve­lusta kirjal­li­sesti. Palaute osoi­te­taan palve­luse­telin myön­tä­neelle taholle.

Palve­luse­te­li­pal­ve­lusta voit tehdä muis­tu­tuksen alla olevalla lomakkeella.