Vammais­pal­ve­lu­ha­ke­mukset

Voit hakea vammais­pal­ve­luja sähköi­sesti tai pape­ri­ha­ke­muk­sella. ​​
Aloi­tamme palve­luiden ja tuki­toi­mien tarpeen selvit­tä­misen viimeis­tään
seit­se­män­tenä arki­päi­vänä siitä, kun hake­muk­sesi on saapunut.
Voit seurata hake­muk­sesi käsit­telyä Omapal­ve­lussa.
Päätöksen saat kolmen kuukauden kuluessa.
Saat päätöksen myös sähköi­sestä hake­muk­sesta kirjeitse.

Sähköiset hake­mukset

Löydät vammais­pal­ve­lu­ha­ke­muksen ja kulje­tus­pal­ve­lu­ha­ke­muksen sosi­aa­li­huollon omapal­ve­lusta. Hake­muk­siin kirjau­du­taan palvelua tarvit­sevan asiak­kaan omilla verk­ko­pankki- tai mobii­li­tun­nuk­silla. Huol­tajan tunnuk­silla ei voi tehdä hake­musta lapselle.

Jos sähköisen hake­muksen tai liit­teiden lähet­tä­mi­sessä ilmenee teknisiä häiriöitä,
jätä yhtey­den­ot­to­pyyntö IT-Palve­lu­pääl­likkö Minna Kälviälle [email protected].
Sähköisiä hake­muksia ei voi täyttää päivi­tysten takia kuukauden neljän­tenä maanan­taina
klo 22.00 – 00.00. 

Linkki vammais­pal­ve­lujen yhteystietoihin