Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­jär­jes­tel­mässä häiriöitä – häiriöt ohitse klo 16.30

, ,

Tiedo­tetta päivi­tetty 24.1.2023 klo 16.36:
Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­lii­ken­tee­seen vaikut­tanut valta­kun­nal­linen häiriö on päät­tynyt ja puhe­li­nyh­teydet toimivat taas normaa­listi.

*****

Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­lii­ken­teessä on häiriöitä valta­kun­nal­lisen vian vuoksi. Puhe­li­nyh­teydet toimivat rajoi­te­tusti, mikä saattaa hidastaa puhelinpalveluita. 

Häiriö koskettaa seuraavia puhelinpalveluita: 

  • hyvin­vointi- ja terveysasemien
  • neuvo­la­pal­ve­luiden ja opiskeluterveydenhuollon
  • päivys­ty­savun
  • mielen­ter­veys- ja päihdepalveluiden
  • ajan­va­rauksen
  • suun tervey­den­huollon
  • palve­lun­tuot­ta­jien sekä 
  • korona- ja roko­tusa­jan­va­rauksen puhelinpalvelua.

Jos asiasi on kiireetön, niin keho­tamme otta­maan yhteyttä myöhemmin tai käyt­tä­mään Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen eAsiointia. 

Hätä­ti­lan­teessa soita ylei­seen hätä­nu­me­roon 112.

Teleo­pe­raat­tori Telia selvittää vian syytä.