Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­jär­jes­tel­mässä on häiriöitä — tilanne korjaan­tunut 23.1.2023 klo 20.09

, ,

Päivitys tiedot­tee­seen 24.1.2023 klo 9.04:

Telian järjes­telmän tilanne on korjaan­tunut ja Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­pal­velut toimivat jälleen normaa­listi. Takai­sin­soit­toja puretaan.

Päivys­tysapu 116 117 toimii normaalisti.

*

23.1.2023 alku­pe­räinen häiriö­tie­dote:

Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen puhe­lin­jär­jes­tel­mässä on häiriöitä

Puhe­lin­vaihde ja asia­kas­pal­ve­lu­keskus eivät tällä hetkellä toimi normaa­listi. Puhe­lin­vaihde ei pysty vastaa­not­ta­maan puheluita.

Suorat puhelut esimer­kiksi hyvin­vointi- ja terveys­a­se­mien nume­roon tai päivys­tys­a­puun 116 117 tulevat asia­kas­pal­ve­lu­kes­kuk­seen läpi, mutta takai­sin­soit­toja ei pystytä tällä hetkellä soit­ta­maan takaisin.

Jos asiasi on kiireetön, niin keho­tamme otta­maan yhteyttä myöhemmin tai käyt­tä­mään Etelä-Karjalan hyvin­voin­tia­lueen eAsiointia. 

Hätä­ti­lan­teessa soita ylei­seen hätä­nu­me­roon 112.

Telia ACE ‑palvelun korjaus­toimet ovat käyn­nissä. Lähe­tämme seuraavan tiedot­teen noin tunnin kuluttua tai aikai­semmin mikäli palvelut saadaan palautettua. 

Tiedo­tetta päivi­tetty 23.1.2023 klo 15.45:

Korjaus­toimet ovat edel­leen käynnissä.